sobota, 3 grudnia 2011

Greece one more time

June 2009. Chalkidiki. I love Greece :)






5 komentarzy:

  1. Swietne zdjecia, szczegolnie to pierwsze pamiętam, bardzo mi się podoba :) W ogole, to nie wiem czemu, ale Twoj blog mi się nie wyswietla w aktualizacjach, co mnie irytuje, ale mam go dodanego do ulubionych, więc tak sprawdzam, czy jest cos nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne zdjęcia, niezwykle oddają klimat, bosko tu jest! :) Pozdrowienia z Monachium! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Pozdrawiam również! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj tam by się przydało teraz pobyć ! Ciepło, przyjemnie :)
    Dobre kadry ! podoba mi się tu u Ciebie :))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, gdybym tylko mogła już bym tam była :) Dzięki raz jeszcze! Pozdrowienia ;)

    OdpowiedzUsuń